poniedziałek, 25 maja 2009

Terminy zmienione!

No i kilka dni temu szpital nadesłał dwie wiadomości.Termin operacji przełożono na 9 czerwca.Data ta umożliwia udostępnienie sali operacyjnej,na której będzie można wykonać naświetlanie śródoperacyjne.Jest to dosyć istotne,ponieważ czasem,samo wycięcie nowotworu z tzw. marginesem nie wystarcza.Dla mojego bezpieczeństwa a może raczej dla większej gwarancji powrotu do zdrowia, tkanki znajdujące się wokół takiego guza jeszcze się naświetla(a nóż widelec znajdują się w nich jeszcze jakieś podstępne śmieciuchowskie komórki-tajniaki? ).Oooo jeśli tak to ja takie naświetlanie poproszę!No a po operacji i określonym czasie hospitalizacji czeka mnie jeszcze 10 dni protonowego promieniowania.Kolejny koszt kolejnej terapii-jedyne 98 000$(to jest ta druga wiadomość,ot tak żeby nie było za pięknie w tej bajce...).Szczerze powiem,ze nie wiem co zrobimy.Nie wiem nawet skąd można pożyczyć taką sumę.Większość z nas za takie cyferki kupuje całkiem przyzwoite mieszkano,na Żolku na ten przykład i spłaca je przez kolejnych 30 lat...A mi za leczenie tyle...Ale czy tu można się zastanawiać?Ile jest więc warte życie?Nie słyszałam o kimkolwiek kto by je zdołał wycenić...
Staram sie kocentrować raczej na innych rzeczach,ale nie ukrywam że odczytując "szpitalnego maila" przeszłam przez dość mroczną strefę swojej "drogi poworotu do zdrowia".Przeszłam ,choć mam bardzo dziwne i dość realistyczne wrażenie,że strefa ta niczym przywiązana niewidocznymi nićmi, podąża tuż za mną.I to żwawym krokiem...
Nie wiem.Porpostu nie wiem jak to wszystko się rozwiąże.Przytulam się do kotów i z całych sił staram się nie myśleć.

6 komentarze:

Unknown pisze...

!!! PILNE !!! daj znać czy dostałaś mojego maila z przed kilku dni dotyczącego pokrycia kosztów leczenia zagranicą przez NFZ? Jeśli nie skontaktuj się ze mną olafjohne@o2.pl Pozdrawiam !!! PILNE !!!

grze pisze...

jakos przez przypadek trafilem na te bloga. jakbys potrzebowala jakies pomocy w usa (mieszkam wprawdzie w californi, ale kto wie?) to pisz:
info @ grze.net

Piotr "Jędrzej" Jędrzejewski pisze...

wierzę razem z Tobą, że wszystko skończy się pomyślnie :)

Zyje_sobie pisze...

Czesc,
nie moglem znalezc maila... czy gdzie wyslac Tobie info o innej ciekawej ksiazce, ale w Twoim spisie go nie ma... a jest interesujaca.

Autor to: O. Carl Simonton
Tytul: Jak życ z rakiem i go pokonać

Moze cos pomoze, trzymaj się:)
jakubz(at)poczta.onet.pl

manu pisze...

Witaj!
Trzymam kciuki i życzę powrotu do zdrowia!!! Po tym co piszesz widać, że konkretna z Ciebie fighter'ka;) Więc walcz tak dalej i wszystko będzie dobrze!
Pozdrawiam mocno!
Asia

Ewelka pisze...

HEJ PaulA O tej akcji dowiedzialm sie dziś w programie tvn dzień dobry tvn ,podziwiam cię za siłe którą masz do walki z chorobą trzymaj tak dalej a Ja bardzo mocno trzymam KCIUKI ŻE wszystko będzie dobrze i choróbsko zostanie pokonane!!!życzę szybkiego powrotu do zdrowia pozdrawiam serdecznie Ewelina :))

Prześlij komentarz