piątek, 20 sierpnia 2010


Żeby nikt nie pomyślał, że mi smutno przypadkiem! :)

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

...No i TAK TRZYMAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie martwieniem a humorem wygrywa Paulina !!!!

Ciepła i pogodna...i wesoła !!!

Cieszymy się i chyba nikt nie mysli że Tobie może być wogóle smutno..Trzymaj ten wyraz twarzy !!!

Zobaczysz Paulino że wszystko się dobrze skończy , tylko widać jeszcze troszkę czasu potrzeba aby ten mały skurwiel....to zrozumiał .

Pamiętaj że MY tutaj jesteśmy i nasze fluidy lecą do Ciebie !!!

Uśmiechaj się bezprzerwy i miłego "łykendu" !!!!!


Glad Rycerz co się zowie...

kate pisze...

wiatr we włosach, radość w duszy i tak trzymać!

Ewa pisze...

Paulinko
NIGDY bym nie pomyślała że możesz stracić
wiarę w sukces w walce z tym.....dziadostwem.
To nie Ty!!!!
Tak trzymaj.
Pozdrawiam bardzo,bardzo.

tafi pisze...

Trzymam za Ciebie kciuki :-) Pozdrawiam gorąco!

Unknown pisze...

walcz dziewczyno!!!śmieć nie ma w starciu z Tobą nawet najmniejszych szans!!!to tylko kwestia czasu jak pokonasz dziada!!!podziwiam..pozdrawiam i przesyłam moc pozytywnej energii Tobie Pau:)))

M-e-l-o-d-y pisze...

Pau, CZAAAAADUUUUU!!!! :)

Anonimowy pisze...

A ja Wam powiem że dzisiaj jeszcze z Pauliną przez telefon rozmawiałem !!!!!

A TAK !!!

Obiecała że zadzwoni do mnie i stało się...Akurat z rodziną na zakupach byłem a tu taka niespodzianka!!!


Paulinko!!!....Dla mnie to zaszczyt i wyróżnienie móc głos Twój usłyszeć !!!

Pamiętaj jeżeli kiedykolwiek Będziesz w...okolicy to daj znać to się spotkamy..

Tymczasem Trzymaj się .."Niech MOC będzie z Tobą"..Zdrowiej i pamiętaj że my tutaj maluczcy , czekamy zawsze na nowości oraz na Twoje usmiechy które nam niezaleznie od spraw swoich -udzielasz...

Z pozdrowieniami od całej naszej rodzinki...Glad Rycerz co jak zwykle na posterunku jest....

Dziekuje !!!!!!!!!!!!!!!

Cynthia pisze...

Masz ciekawe kolory włosów, wyglądają super.

Prześlij komentarz