poniedziałek, 10 maja 2010

fot. by Filip Bojko





Cud malinki wyjść o wczesnej porze i poczuć ciepłe powietrze jakie będzie nam towarzyszyć w ciągu dnia.Uwielbiam na porannym spacerze przystanąć w promieniach słońca i pozwolić im by do reszty obudziły wszystkie komórki mojego ciała.
Warszawa przywitała mnie jak na duże miasto przystało.Troszkę załatwiania różnych rzeczy,troszkę więcej czasu spędzonego w samochodzie na jeżdżeniu i odhaczaniu różnych spraw.
Ale jest cudnie,choć dalej tęskno za Beskidem to jednak miejski "urok" nie zaabsorbował mojej skrzynki energetycznej.Dużo, dużo pozytywnych rzeczy się we mnie dzieje,i oby tak dalej bo uważam że w mojej sytuacji to naprawdę bezcenne.
Czuję się bardzo dobrze,mam dużo sił, nie męczę się już tak szybko.
Dziś ruszam do swojego ulubionego Centrum O. Sutent się kończy więc trzeba nabyć kolejne pudełko magicznych tabletek.Ciekawe czy ten szary,ponury gmach będzie się dziś w stanie do mnie uśmiechnąć.
Przepraszam za fotograficzną monotematyczność ale jeszcze pozwolę sobie na jedną fotkę z wyjazdu. :)
Ściski!

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czytać takie słowa to jak wynurzenie się na powierzchnię wody, kiedy się niemal tonie i nabranie -tak potrzebnego powietrza do płuc.
Jestem łapczywa na takie treści, bo sama mam problem z aktywnością. Zawsze takie kompulsywnie zabarwione myśli: a co zrobić-żeby było z sensem, a czy wyjść- czy może jednak spadnie z szarego nieba deszcz, a czy może zrobić smaczny,kolorowy obiad-czy zapchać się byle czym...a potem kończy się dzień i nagle wychodzi, że dzień spędzony na oglądaniu TVN24 i tak nerwowym czytaniu,że umyka sama treść; mimo bezbarwnego nieba -już kolejny dzień nie pada a na obiad nerwowo połykałam płatki kukurydziane,ciastka i jogurt.
A tu życie nie czeka. Jaka to sztuka po obcowaniu z najpiękniejszą urodą świata,wrócić i docenić też miasto...i tak po prostu zrobić to, co trzeba a nie marnować boski czas.

Dziękuję za dobry przykład.
Słonecznie pozdrawiam.

Dorota

PatiZgr pisze...

Obstawiam, że Paula niedługo napisze książkę ;)

arsarnem pisze...

zdjęcie kapitalne:)takie magiczne, pozdrawiam!

Prunia pisze...

Pati,cicho! :)

Ewa pisze...

Paulinko
To wielka radość czytać takie słowa.Trzymaj się cieplutko.
Pozdrawiam

kaneli pisze...

Paulina spokoj spokojem, ale moze by tak pohasac...
http://www.youtube.com/watch?v=sM1Ahn0Osjo

Magda
Ps. Strzelilam z tym Gogolem... ale cos mnie sie wydaje, ze moze Ci sie spodobac

Unknown pisze...

Moje ulubione zdjęcie!
Obie wyglądacie na nim obłędnie ;)
Uściski,
meeko

Prunia pisze...

Miły Meeko. :)

-Longina- pisze...

PAULA WYGLĄDASZ JAK PRAWDZIWA MODELKA. BOSKOOOOOOOOOOO :)

Prześlij komentarz